Ik heb een klacht
Niet tevreden over onze diensten? Laat het ons weten! Je kunt aan de GGD-medewerker vertellen waar je ontevreden over bent. Deze kan dan een toelichting geven en samen met jou tot een oplossing komen. Lukt dit niet, vul dan ons klachtenformulier in. Binnen 3 werkdagen laten we jou weten wie jouw klacht behandelt. Binnen 6 weken ontvang je van ons een antwoord.
Let op: wij kunnen alleen klachten in behandeling nemen die over de GGD Hart voor Brabant gaan.
Klachten over corona-dienstverlening
Niet tevreden over het plannen, veranderen of annuleren van een vaccinatieafspraak? Vul dan het contactformulier in op www.coronatest.nl. Wil je iets melden over een coronavaccinatie buiten onze regio? Selecteer dan op www.ggd.nl de juiste GGD.
De klachtenfunctionaris van de GGD Hart voor Brabant kan je ondersteunen bij het beschrijven van jouw klacht en tijdens de klachtbehandeling.
klachtenfunctionaris@ggdhvb.nl
Niet tevreden?
Wanneer je niet tevreden bent over de wijze waarop we jouw klacht behandelden of over het resultaat, heb je twee mogelijkheden. Je kunt je wenden tot de Geschillencommissie Publieke Gezondheid. Deze geschillencommissie behandelt klachten over de GGD als zorgaanbieder.
De Geschillencommissie Zorg
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Je kunt ook terecht bij de Ombudscommissie van de gemeente ‘s-Hertogenbosch. De Ombudscommissie behandelt ook klachten over de GGD Hart voor Brabant.
Ombudscommissie gemeente ’s-Hertogenbosch
Postbus 12345
5200 GZ ’s-Hertogenbosch
De klachtenfunctionaris van de GGD kan je hierbij ondersteunen.